Květen 2008

Sakraaa

26. května 2008 v 19:39 Já - deník
Já vím, dlouho jsem nenapsala.A taky za ten, zhruba týdena něco, jsem zase připrala.Sice 2 kila, ale jsem an sebe naštvaná.Přestala jsem cvičit, protože jsme vubec neměla čas.Škola,škola škola.Tento týden to hodlám napravit.teď jsem se vrátila z tenisu a jsem docela hotová, takže si dám k jídlo něco lehkého asi jen zelenina mix xD potom se půjdu projít se psem a pak do hajan.Musim teď spát hdoně, protože jsem neustále unavená xD hrůza.
Mějte se fajnově a piště jak jste na to vy....

Juchůů

17. května 2008 v 11:26 Já - deník
No popravdě založila jsem siblog abych si sem psal co jsem snědla a dávala si sem motivační fotky.Ovšem nějak moc to nedodržuji.Ale každopádně za ten zhruba týden jsem scodila skoro 4 kila.A V pase zhubla 4 a na bocích 3 cm.Jsem strašně moc ráda.Myslím že to není zase tak moc drastické co myslíte? Nikdy nemám hlad což je fajn...ale i přesto do sebe nacpu třeba jedno malinký rajče.....mimochodem kalanetika je dobrá dost pomáha, myslim že i ona na tom má zásluhu.Ale musim se pokára včera jsem necvičila, protože jsem přišla domů strašn ěpozde a by jsem unavená, ale dneska zase bduu, teda musim.
V hubnutí bduu ještě samozřejmě pokračovat ještě tak 5-4 kila a pas myslim že 61 cm je dobrý....ale ty boky ještě musim dát.Nějakých 7 cm asi :) já to ale DOKÁŽU...musím si věřit

Achjo

12. května 2008 v 17:52 Já - deník
Dneska ej strašně moc krásně.Skoro jako v létě.Už se těším až budeme mít ten bazén, protože dneska bych si do něj možná že i skoro už skočila :) Když jsem přišla celá utahaná a unavená ze školy šla jsem na procházku se psem a pak jsem se chtěla jít učit na terasu abych se i trochu opálila.Jenže co se nestane, dkyž se oblékám do kraťasů, které jsem měla naposledy minulý rok.Já je prostě neoblékla.Strašně moc mě to mrzí, ale já to dokážu.Prostě zhubnu.Teď mě omluvte jdu se protáhnout a pak půjdu asi na 30 min běhat a večer si ještě zacvičím kalanetiku
Adios

Jídelníček

12. května 2008 v 17:44 Já - rozpis jídla
Snídaně : --
Svačina: jedno menší jablko
Oběd: celozrnná bulka
Svačina: --
Večeře: (dopíšu)
Já vim, není to nejlepší protože jsem vubec nesnídala a tak.Ovšem pravda je, že v takovém vedru jako bylo dneska jsem vůbec nepomýšlela na jídlo a ještě k tomu ve škole.

Sporty, které vás zeštíhlí

10. května 2008 v 13:04 Cvičení
  • Nejlépe se hubne pohybem, ale při jakých sportech je vydání energie největší? Představujeme pohybové aktivity, které vám zaručeně pomohou s přebytečnými kilogramy.

Top 10 cvičení

10. května 2008 v 12:57 Cvičení
Jízda na kole
Kalorie: Podle vaší váhy a intenzity jízdy na kole a vzdálenosti, kterou ujedete, jich spálíte průměrně 680 za hodinu.
In-line brusle
Kalorie: 400 za hodinu


Tenis
Kalorie: 480 za hodinu

Běh
Kalorie: 720 za hodinu (rychlostí 8 km/hod., tj. 7,5 min./km)


Chůze a turistika
Kalorie: 400 za hodinu

Plavání
Kalorie: 480 za hodinu

Aerobik
Kalorie: 500 za hodinu


Horolezectví
Kalorie: 640 za hodinu


Vodní lyže
Kalorie: 540 za hodinu


Plážový volejbal
Kalorie: 720 za hodinu

Kalanetika

10. května 2008 v 12:32 Cvičení
Kalanetika je klidné cvičení pro muže i ženy, které je zaměřeno na celkové posílení a protažení těla. Učí tělo správnému postoji a při správném a cíleném cvičení vyrovnává svalové disbalance, které vznikají automaticky při běžném používání našeho těla. Cvičí se při pomalé hudbě.
Kalanetika je vhodná pro všechny, kdo se chtějí naučit své tělo fungovat správně i když zrovna necvičí. Pro ty z vás, kdo nechcete nebo nemůžete při cvičení zatěžovat klouby, nebo bolestivé partie po zranění či s problémy pohybového aparátu. Pro vás, kdo se chcete naučit vnímat své tělo a práci jeho svalů. Pro všechny, kdo chtějí své tělo zpevnit, vytvarovat a protáhnout ať již z estetického, nebo z funkčního hlediska. Na věku naprosto nezáleží.

Půlhodinka denně stačí
Cvičební program, díky kterému si zformujete postavu již za dva týdny, je založen na pravidelném cvičení po menších dávkách. Je tedy nutné každý den opakovat předepsané cviky. Vyhraďte si na ně pravidelnou půlhodinku, o které víte, že budete mít stoprocentně čas, náladu či sílu cvičit. Jestliže jednou vynecháte, postava si to zapamatuje a vrátí se zpět. Předepsaných cviků je šest, které se opakují po sadách.

CVIKY->>viz.celý článek


Thinspo

7. května 2008 v 22:37 Motivace
moe.jpg

Motivace

7. května 2008 v 22:29 Motivace
  1. Zhubnete
  2. Zpevníte si svaly
  3. Zlepšíte si postavu
  4. Budete se cítit a vypadat lépe
  5. Vaše kosti a svaly zesílí
  6. Sníží se vám krevní tlak, riziko rozvoje cukrovky, artritidy, srdečních cévních chorob
  7. Nebudete se tak stresovat, protože si vybijete přebytečnou energii
  8. Zlepší se Vám spánek
  9. Zlepší se vám imunitní systém a budete odolnější proti nemocím
  10. Efektivně využijete volný čas = uděláte něco jen pro sebe a svoje zdraví

Kate Moss

7. května 2008 v 22:26 Modelky
Born:
16 ledna
Where:UK
Height:170 cm
Bust:86 cm
Waist:66 cm
Hips:
90 cm

Coco Rocha

7. května 2008 v 22:07 Modelky
Born:10 September
Where:Vancouver, Canada
Height:177 cm
Bust:82 cm
Waist:61 cm
Hips:86 cm
Picture of Coco Rocha
Obrázek “http://cn.yimg.com/gallery/cn_fashion/200801021339327738416.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.
Picture of Coco Rocha

Nově

7. května 2008 v 21:46 Já - o mě
Tak jsem se projednou rozhodla už OPRAVDU začít hubnout. Není to moc dobrá úvodní věta, já vím...ale je to tak.
Takže od začátku
Je mi 14 let a vždycky jsem byla taková malinká baculatá roztomilá holčička, která ovšem už vyrostla.Nikdo na mou postavu nic neříká, jenže já prostě vím že mám vetší zadek a širší stehna.Paradoxem je docela má straší sestra, která byla naopak ode mě vždycky hubená, někdy až moc. A to sní třeba nutelu na posezení.Navíc je modelka..prostě má krásnou postavu.Zkrátka moje tělo mě strašně štve.Ale chci s tím něco udělat, víte nechci se ostýchat až se v létě svleču do plavek až si budu chít vzít krátkou sukni, chci jen míít krásně vytvarovanou postavu.Proště musím zhubnout.Už nechci patři mezi ty holky z větší zadkem.Já prostě ZHUBNU!Nečekejte, ale nic drastickýho.
Takže jdu na to.